Veelgestelde vragen

U kunt een ritaanvraag tot 3 uur van tevoren kosteloos annuleren. Stel u zou om 12.00 uur vertrekken, dan heeft u tot 9.00 uur de tijd om de ritaanvraag kosteloos te annuleren. Deze annulering moet altijd telefonisch worden doorgegeven (03 331 33 05)! Wanneer u binnen 3 uur van de starttijd de chauffeur wilt annuleren, zijn wij genoodzaakt minimaal 3 uur in rekening worden gebracht.

We proberen zoveel mogelijk één of twee vaste contactperso(o)n(en) toe te wijzen aan een klant. Mocht dit toch niet lukken, dan hoeft dit echter geen enkel probleem te zijn; al onze coördinatoren hebben volledig inzicht in alle ritgegevens en communicatie.

Ja, voor een chauffeur bij een dagrit wordt er minimaal 3 uur in rekening gebracht. Bij avondritten (eindigend na 22.00 uur) of ritten in het weekend is dit 4 uur. U betaalt voor een chauffeur echter nooit extra toeslag per uur, maar altijd het voordelige tarief van € 20,50 per uur excl. BTW.

Nee, om de administratie voor u en ons te vergemakkelijken, hoeft u de chauffeur niet na elke rit te betalen. U ontvangt iedere week een factuur van alle werkzaamheden van de voorgaande week. Betaling dient dan binnen 14 dagen te geschieden.

De chauffeur kan tijdens uw afspraken ingezet worden voor andere taken. Denk hierbij aan boodschappen doen, post wegbrengen of de auto wassen. Indien u geen taken heeft die u de chauffeur tijdens de wachttijd wil laten uitvoeren, dan is de chauffeur zelf verantwoordelijk voor een invulling van zijn of haar wachttijd. Veel chauffeurs gebruiken deze tijd om bijvoorbeeld te studeren. De chauffeur zorgt verder zelf voor eten en drinken. Alleen wanneer de chauffeur langer dan 8 uur aan het werk is voor u, wordt een maaltijdvergoeding van € 12,- in rekening gebracht.